27. april 2016

Glitter Hosta



Store smukke Hosta blade, så fine både i haven og i buketter. Jeg faldt dog også over disse skelet Hosta blade med hvidt glitter, der glimter så fint, hos min leverandør. 

I første omgang tænkte jeg til større blomster arrangementer, men har siden eksperimenteret en del med dem. Har med succes indsat dem i store grankranse med anden hvid pynt ved juletid, lagt dem ved borddækninger både på tallerkenen eller som del af bordpynten samt prøvet dem i små og store vaser og krukker. De kan bruges alle steder og ser så fine og enkle ud uanset hvordan de anvendes.

Jeg har derfor skyndt mig at få dem på lager hvis du lige mangler lidt elegant men iøjnefaldende "green interior" der kan bruges over flere sæsoner. De findes også i sølv og guld. Gå online her.

Her er et enkelt blad blot sat i Lyngbyvasen med nogle rå grene og så en Scindapsus ranke og birkegrene i forgrunden.

Mange glade Hosta smil
Bettina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar